Två dagar kvar i Sverige.

Detta är helt sjukt.
Om två dagar flyttar jag till Barcelona.
Paniken börjar nu sprida sig i kroppen då jag inte ens packat än. GAH!

Dessutom så är jag så upptagen dessa två dagar så att jag knappt kommer att märka av dom...
Imorgon ska jag först sortera mina kläder och börja packa så smått, sen ska jag till läkaren i Täby.
Vid tre möter jag upp Malin och Therese och så ska vi fixa malins mobil, sen ska jag och Tessan hem till
Robin där jag ska tatuera mig :)
Sen blir det hem och äta min sista (!!!!!!!!) familjemiddag innan jul..

Tisdag blir det upp tidigt för att fortsätta packa och sedan in till St Eriksplan till Jossan praktik vid 12snåret.
Vi ska äta lunch och sedan göra hårförlägning på mig :D
Det ska bli så toppen!
Sedan blir det till att stressa hem till Linda i Näsby park för att vaxa ben och bikini :)

Jag kommer vara så vacker på tisdag kväll :)

Nu blir det till att sova och samla på sig tillräckligt med energi för dessa dagar.
God natt :)



________________________________________________________________________________________

Jag dör om jag förlorar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0