Så choklad ÄR verkligen substitut för sex?

Läste alldeles nyss i en av mina favoritbloggar http://www.tjuvlyssnat.se/  :
Sjuuuuuuuuuuukt kul! :)

"Det är ditt fel att du inte hittar någon att vara otrogen med"

Hemköp, Stattena, Helsingborg

En tjej ~25 och en kille ~25 står vid godiset. Tjejen lägger en mängd olika sorters choklad i vagnen. Killen pekar då på en hylla.
Killen: Du glömde de där.
Tjejen: Jag vill inte ha de där.
Killen: Du brukar ju jämt äta sådana framför teven.
Tjejen: Men idag är det Dexter och till seriemördare passar det bättre med chokladglass.
Killen: Jag fattar fan inte hur du kan äta så mycket choklad jämt.
Tjejen: Det är ju ditt fel att jag inte får tillräckligt med sex.
Killen: Jaha.
Killen är tyst och tjejen fortsätter att ösa ner choklad i vagnen.

Cred: tidningsbudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0