Galen helg.

Den här helgen har varit riktigt galen och riktigt kul :)
Konstigt nog så hänger dessa ofta ihop :S

Fredagen började med en tur till Arlanda för att släppa av pappsen,
han skulle bestiga Kebnekaise med jobbet.
När jag släppt av honom bar det av hemåt igen för att duscha etc.
Sen tog jag mig ner till berga för att möta upp min underbara danska halmstadsbo, Nicklas!
Vi gav oss av till Sickla för att reklamera två par skor åt mig, och passade även på att luncha :)
Trevligt trevligt.
Resten av eftermiddagen bestod av ett konstant sittande i bilkö, men vi lyckades vända
detta till något positivt :) (som vanligt)
Haha, vi måste sett bra märkliga ut där vi satt och dansade vattenspridaren ;)

Sen var det bara hem och vila ett tag innan man började göra sig iordning inför kvällen.
Jag, Jessica och Amanda tog tio över åtta bussen ner och mötte upp Liina för att hämta mitt flak med öl :)
Bra början ;)
Sedan väntade vi i Mikaela och begav oss hem till Nicklas där det väntade ett gäng glada grabbar och tjejer :)
Efter ett par timmars tjoande, stojande, sjungande, ölande och rökande gick vi vidare till Sportsbar.

Där inne träffade vi på vad som kändes som hela Åkersberga och
vid halv tre-tiden fick jag och Jess nog och åkte hem.
I efterhand har jag fått höra att jag klappade på Jessica hela bilresan hem,
man det tror jag inte på ;)


När jag blev avsläppt vid parkeringen hemma så möts jag av min bror, som ser att hans syster är i nöd
och erbjuder sig vänligt att låsa upp dörren åt mig då han är osäker på om jag kommer pricka hålet...
Tack för hjälpen Fabian!

Lördagen började med huvudvärk och förkylning. När jag vaknade kunde jag inte ens prata..
Blev väckt av att min kusin ringde vid ett-tiden eftersom att jag skulle komma förbi och hämta upp
varsin datorväska till mig och Jessica.
Så jag ringde Jess och så åkte vi in till stan för att möta upp honom.
Och vi fick dessutom varsin handduk :)

Sedan åkte vi ner till berga för att möta upp Nicklas och ge tllbaka hans kamera som på något magiskt sätt
hamnat på Jessicas sovrumsgolv...? hmm...
Sen åkte vi och tog en te/varm choklad med Johan och Joakim (fast dom drack öl såklart).
Och vips så stod vi där med ett flak öl..
Hem och ladda för att sedan åka till Jessicas Niklas i täby.

Mycket trevligt faktiskt, dock så vet jag inte riktigt vem denna mössa var (även kallad LiggTasken??)..
Det var något med honom och fåtöljen.. Nåväl.
Vid tolvtiden beslutade vi oss för att åka till berga och möta upp gänget från fredagen för ännu en lyckad
kväll och vi bställer två taxibilar. Självklart hamnade jag i tråktaxin, det sög.
Taxichauffören sa inte ett knyst på hela resan och gjorde dessutom så vi förlorade med marginal...

Väl framme i berga blev det kallabalik och vi skiljdes åt från våra täbyvänner och fortsatte hem till Nicklas
även denna kväll. Som alltid blev även detta en toppenkväll, och när jag satte mig på bussen klockan 05.50
söndag morgon så kände jag att jag inte hade så mycket kvar att ge, så det var bara att sova.

Söndagen spenderades mestadels i sängen och soffan, precis som en söndag ska.

Det som dock suger är att jag nu är sjuk på riktigt.
Men men, det som inte dödar dig gör dig starkare. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

En härlig helg med andra ord :)

Det kan ju inte bli mer toppen när fyra möbler är samlade? :)

2008-09-16 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0