Barcelona

Snart sticker jag verkligen.
På riktigt. Jag fattar det inte.
Jag har alltså åtta dagar kvar i Sverige..
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Denna veckan kommer bli sjukt buissy...
Ikväll: Ta hand om tvätt, börja packa.
Tisdag: Leka med Josefine.
Onsdag: baka kladdkaka, tvätta, packa.
Torsdag: Fridays med TPH-folk :)
Fredag:
på dagen; handla löshår och partyatteraljer.
på kvällen: Ladysnight med Tele2, sen avskedsfest för Amanda och Camilla som också flyr landet. :)
Lördag: Avskedsmiddag, spekväll och avskedsfest för mig och Jessica :)
Söndag: Må sjukt dåligt och packa packa packa!!!!!!!!

Sen är det bara två dagar kvar! ojojojojojoj....

Kommentarer
Postat av: JESSSSSICA

Sen du kompis. Sen ska vi ha the time of our life :)

2008-09-22 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0