Att åka eller att inte åka kommunalt...?

Sitter just nu på bussen mitt i ett gäng högljudda medelålders män och kvinnor och förbannar att jag inte har någon bil... Men då faller tankarna tillbaka på två tjejer jag såg på tunnelbanan som var så skarpa kontraster att jag inte kunde sluta fascineras av dom. Den ena var platinablond, asspacklad och hade kort kjol och trench medan den andra tjejen var mulatt, naturligt söt och hade jeans och skinnjacka. Det som var så fascinerande med dom var att den blonda tjejen gjorde sitt yttersta för att vara snygg, medan mulatt-tjejen bara var sig själv. Och snacka om att det var hon som var snyggast! Utan att egentligen försöka. Så efter noga övervägning har jag kommit fram till att det ibland kan vara kul att åka kommunalt, men just nu vill jag bara skjuta vilt omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0