På fredag gifter vi oss! :)

Hihi.
Helgen var så sjukt toppen som en helg kan bli! :)
I fredags var det ju, som ni kan läsa här under, Pubkväll i Svinninge med allt vad det innebär.
Dessutom var Snygg-Stefan från Flen där :)
Det var toppen och det blev många öl och två omgångar kubb :)
Mysigt satan!

I lördags var jag, Jessica och Camilla och badade i träsket.
Och nej, det är inte ett träsk. Det är en sjö i en skog. Den är toppen för den är inte så stor,
så det räcker med bara några veckors fint väder för att det ska bli varmt och skönt i vattnet :)
Hm, vad säger ni tjejer. Ska vi ta skogsvägen nästa gång också? ;)


Efter detta åkte jag och Jessica till söder, hem till min jobbarkompis som hade
"NuHarViÄntligenRenoveratFärdigt-middag" :) Det var toppen!
Sjukt god mat och så bjöds det på Rosévin! Sommrigt! :D

Under tiden började jag även planera mitt bröllopp på fredag ;)
haha, ja du. Vem hade kunnat gissa detta?

Efter denna trevliga tillställning gick vi ut på rockklubb, äntligen :)
Jag fick en så kallad toppen-fylla. Det var kalaskul!
(ni vet en sån då man inte kan sluta prata och skratta med allt och alla som kommer
 inom en radie på ca 10 meter ;)
)

Igår var jag inne i Stan med mor min och köpte student-presenter :)
Jessica, Camilla. Ni kommer bli så glada :)

Med andra ord, en riktigt lyckad helg.

________________________________________________________________________________________

Det är toppen att du ska få stryk i GH!! moahahahaha.


Kommentarer
Postat av: Camilla

åååh spännande :D

2008-06-02 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0