På jobbet.

Har precis kommit fram till jobbet efter 45 minuters bilfärd på soliga motorvägar.
Jag älskar sol! Dock så känns det lite sådär att det redan är vår, det har ju inte ens varit vinter..
Men men.. man får väl åka till fjällen nästa år eller i påsk och se lite snö.

Om precis en vecka och en dag åker jag dock till sommaren!!! :)
Närmare bestämt Sharm el Sheik, Egypten :)
Nu står min arbetskollega Poja och bevakar det jag skriver. Han försökte precis skriva in sig själv, vilket får mig att misstänka att han vill bli omnämnd...
Så han ska få som han vill:
POJA POJA POJA POJA POJA!!!!!!!!!!!

Nej, nu ska jag förpesta mina lungor innan vi öppnar. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0