Och allt jag fick var....

Jag är ensam hemma. Min familj har åkt till fjällen och lämnat mig själv med katterna.
Så, mitt liv ser ut såhär två veckor framöver: Ensam hemma, ta hand om katterna och jobba.
Sen kommer mina föräldrar hem på lördag kväll, två dagar senare åker jag till Egypten med en av mina bästa vänner Josefine. Där skall vi möta upp Min andra bästa vän Jessica och Michaela, Amanda och Camilla :)
Det ska bli sjukt kul!
Detta resulterar i att jag och min familj kommer vara ifrån varandra i sammanlagt två veckor (om man nu inte räknar med de två dagarna vi faktiskt kommer vara hemma samtidigt... och det gör inte jag).
När jag steg upp igår hade de redan åkt. Så, lite ledsen i öget, stapplar jag fram till kaffebryggaren för att sätta på mitt livselixir, och upptäcker en liten lapp som ligger precis framför den.
Åh, vad mysigt, tänker jag, min mamma har skrivit ett fint brev till mig där det framgår att dom kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna dom.
Men min tanke visade sig var helt fel ute. Det enda som stod på lappen var nämligen;

"FELICE

*Mat och vatten till katterna

*Ta in tidningen och posten"

!?
Detta var alltså det enda jag fick. Inte ens ett "ha så kul, hej då!".
Fyyy, vad elakt. Hoppas det töar i Vemdalen!!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Men..... vi eldade i alla fall inte upp köket =)

2008-02-25 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0