Mitt första inlägg.

Hej!

Välkomna till mitt första inlägg någonsin. Jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv och om mitt liv.
Jag heter Felice, jag är 20 år, jag bor i svinninge.
Jag jobbar, jag jobbar, jag spelar spel och jag umgås med mina vänner.
Jag är singel.

Så, klart.. :)

Här kommer lite bilder som också kan beskriva mig:

image2
Här bor jag.


image3
Detta är jag.


image4
Och detta är mina två bästa vänner :)



Nu tänker jag avsluta detta första inlägg med ett löfte:
Vi hörs snart igen :)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: amanda

jessica ser ut att ha en svår grad (säger man så?) av anorexia. Men det gör inget! :D

2008-02-25 @ 16:32:10
URL: http://amandahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0