Nyinflyttad och klar.

Sitter nu i vår nya lägenhet. Det är så toppen.
Det var egentligen inte planerat att flytta så snart, men sen fick vi chansen på denna lägenhet och den är för perfekt för att ignorera..
Vi bor nu alltså på "La rambla" som är typ som Barcelonas Drottninggata.
Vi har två takterasser med utsikt över ramblan och Plaza Catalunya (typ sergels torg).
Lägenheten har två våningar, eller en och en halv om man ska vara petig, och är sjukt fin.
I hyran ingår även: Städerska, internet, el, vatten och gas! Det är toppen!
Dessutom har vi ett sjukt stort badkar! aaaaaaaaaaaah.
Hoppas att jag kommer kunna uppdatera mer nu när vi har tillgång till internet, det är ju lite jobbigt att ta sig till ett internetcafé varje dag, men nu är det slut på ursäkter :)

Annars rullar allt på här nere, säger som Jessica, man har fått in en vardagsrutin så veckorna går sjukt fort.
Och nu är det bara två veckor kvar tills jag lämnar värmen för att åka hem och frysa i en vecka..
Det ska bli jätte kul att träffa alla vänner och familjen!! :)
Och äta maat!! Åååh svensk mat. toppen toppen.

Igår var jag på rave en bit utanför stan. På en klubb som heter La Cova, det är innuti en grotta!
Det var verkligen grymt!! Asnajs musik, mycket folk och dessutom i en grotta!
Efter detta blev det efterfest på vår takterass med gitarr och sång i soluppgången, mycket mysigt men lite kallt..

Nu orkar jag inte riktigt skriva mer.. har ont i magen.. men är ledig imorn så lär uppdatera mer då..
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0