Måndag / Tisdag

Sitter här i soffan och väntar på att bli trött. Måste ändå upp hyffsat imorgon.
Ska först till banken och hämta ut mitt bankomatkort, sen till jobbet och hämta min check
och sedan gå tillbaka till banken och sätta in pengarna på kontot..

Men sen blir det toppen!! :)
Jag och Jess ska nämligen till IKEA imorgon :)
Aaaaah, svensk mat, svenska namn på saker och ting.
Åh vad det ska bli toppen!!

En sak som suger med att jobba eftermiddagspasset är att man vänder på dygnet så förbannat.
Idag klev jag upp vid halv sex. Satt fortfarande i morgonrock när Ema och Hugo kom hem från jobbet..
(Observera att detta var vid tio på kvällen..)

Idag har alltså som ni säkert förstår varit en väldigt passiv dag för min del.
Jag vaknade, gick och satte mig i soffan och satt där ett par timmar med datan.
Sen gick Jessica och Emil och handlade mat, gissa vad..
Jo... Spaghetti och tomatsås!! Big suprise! *not*
När vi ätit satt jag med datan nån timme till, sen fick vi besök av vår hyresvärds assistent.
En liten spännande man som inte kunde ett ord engelska..
Han skulle fixa våran toalett som stått och runnit konstant sen vi flyttade in.
Han bökade och meckade i drygt en timme och sen gick han.
Utan att knappt yttra ett ord..
Nåväl, toaletten rinner ju inte iaf.
Efter det att den spanska mannen gått gick jag och tog en dusch och sen åkte jag till vår gamla lägenhet
och städade min del: köket.
Dom andra städade igår, men jag var för slö efter La Cova. (men det var det värt, fan vilket drag!)
Detta tog mig 4 timmar, så klockan 03.00 stapplade en slut Felice in genom dörren.
Och nu sitter jag här igen. I soffan. Med datorn.

Blää.
jag vill sova.


Nä, nu ska jag försöka en annan teori, lägga mig i sängen.
Utan datorn. moahahahaaa.

Lär ju skriva mer imorn, efter IKEA. wuppppie!!!!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0