Hugo är tillbaka.

Nu har vi har fått reda på vart Hugo håller hus :)
Ett tag var vi rädda för att han hamnat i Madrid  eller nåt, grabben har noll lokalsinne..
Men han är ute och dricker öl med en kille på jobbet.
Bra, nu var det avklarat. Nu kan vi sova lugnt :)

Förresten blev det inget IKEA idag.
Jag hade fortfarande inte fått min check när jag kom till jobbet idag, så varken jag eller Jess hade pengar.
Och då känns det lite onödigt att åka dit överhuvudtaget.
Det hade varit tortyr att se all svensk mat utan att kunna köpa den..

Men vi deppade inte ihop för det inte, utan ägnade dagen åt att dokumentera Barcelona lite så vi har något att
visa för familj och vänner när vi kommer hem :)
140 bilder fick vi ihop tillslut, så nöjda och belåtna gick vi hem igen :)
Vi fick med lite utanför jobbet, lite där vi bor men mest har vi fotat Barca från en utkiksplats uppe på
ett berg som heter Montjuic som ligger vid hamnen :)
Det var riktigt mysigt och dessutom fick vi rejält med motion.
Det var också trevligt att vi fick lite kvalitetstid på tu man hand, eller vad säger du kompis? :)

Ikväll har vi inte varit särskilt aktiva.
Vi käkade middag och sen tog vi ett bad alla tre :)
Riktigt mysigt det med, trots fisljummet vatten :)
Insåg hur mycket jag saknar mitt badkar där hemma i Sveriget.
Och ojojoj vad jag ska bada när jag kommer hem över jul!

Det var väl det som hänt under dagen.
Kanske uppdaterar igen om jag kommer på något spännande, det märks :)

Fram tills dess får ni önska mig lycka till imorgon då jag återigen ska försöka hämta min check.
So long!


  En av bilderna vi tog idag. Föreställer hamnen i Barcelona City.

Kommentarer
Postat av: Miko

Haha det är toppen att er roomie verkligen heter Hugo!



Förövrigt pratade jag med EgyptenHugo idag, han väntar fortfarande på att vi ska komma dit.. :D

2008-12-10 @ 00:09:31
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0