Byta ögonfärg över jul?

Jag har tänkt att genomgå en liten utseendeförändring över jul.
Dels så ska jag ta ur mitt löshår som jag nu haft i snart tre månader, dels så ska jag klippa mig och färga håret.
Så jag tänkte, kanske byta ögonfärg på samma gång?
Jag skulle nog vilja ha gröna ögon, kommer se trevligt ut mot mitt kommande mörkbruna hår. :)

Tänkte mig dom här:

Freshlook Colorblends Green


Kollat runt lite och hittade ett riktigt trevligt erbjudande:
Färgade linser har ett erbjudande till alla bloggare; man får ett par färgade linser utan styrka HELT gratis om
man varit aktiv bloggare i mer än två månader.
Klicka på länken för att komma in på hemsidan :)

Till er bloggare som också är sugna:
Om ni vill ha gratis färgade linser, så skriv ett inlägg om FreshLook och länka till deras hemsida så får du ett par linser hemskickade i brevlådan! (Man måste bloggat i minst 2 månader)
Äsch, för mer info, gå in på fargadelinser.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0