Vårkänslor :)

Ah, jag älskar våren. :)
Kanske inte är någon hemlighet. haha.
Idag är det en underbar vårdag enligt mitt tycke.

Idag äter jag gratis hela dagen :)
Haha, ibland älskar jag att jobba på Phonehouse.
Ikväll är det middag med Samsung, och imorse kom Tele2 på morgonmöte och bjöd oss på frukost :)
Dessutom blev vi lovade en kväll på Gröna Lund med femkamp och grejer om vi klarar våra
mål i Maj månad också :) Toppen !

Imorgon är det Valborg. Vilket påminde mig om att jag måste ringe Karin :)
Vi kanske ska vara hemma hos mig och äta middag för att sedan röra oss ner till
brasan för att sjunga in våren :)
Mycket trevligt :)

Har för övrigt kommit på ett litet uppdrag till mig själv.
Tanken slog mig när jag imorse gick förbi Hemköp och nästan krockade med två barnvagnar.
Jag ska räkna alla barnvagnar jag ser under dagen.
Hittills har jag sett fyra...
Mycket spännande att se resultatet sen :)

jaja, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0