Ursäkta, skulle jag kunna få en godis av dig?

Kom precis in på jobbet igen efter en rökpaus.

Medan jag stod därute så kom en liten kille fram till mig och frågade om jag hade en cigarett till övers.
Och för första gången sa jag nej på denna fråga
(eller alltså jag sa nej fast jag egentligen hade en cigg till översoch detta har inte inträffat förr).

Jag har alltid gett ut cigaretter hej vilt, men min kära vän Jessica berättade hennes åsikt för ett tag sen.

Att gå fram till någon man inte känner och fråga om en cigarett bara för att den personen står och röker
är precis samma sak som att gå fram till någon som sitter och dricker en kaffe latte på en parkbänk
i solen och fråga om man får ta sig en slurk. Och det anses som riktigt konstigt.
Och Jessica har fan rätt.

Jag ska aldrig mer ge en cigarett till någon som kommer fram och frågar!

Om det inte är en jäääävligt snygg grabb förstås ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja för är det en jävligt snygg grabb kam man ju inte säga nej såklart =)

2008-04-11 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0