Söndag

Idag vaknade jag tidigt av att min ömma fader väckte mig med orden:
"Vakna nu, kaffet är klart."
Åh vad jag älskar att vakna till dom orden :)

Klockan var då runt tio och fram tills nu har jag bara segat, gosat med katterna och suttit på
baksidan och myst i solen :)
Sjukt härligt!

Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen för att sedan cykla ner till Åkersberga och möta Josefine.
Vi ska ha cykelpicknick vid kanalen :)
Jag har nu äntligen återfunnit min kamera som varit borta ett tag nu.
Så bilder kommer det att tas :)

Jag är på sjukt bra humör och solen skiner!
Det kan nog inte bli så mycket bättre? :)

Nu längtar jag till sommaren!!!!!

_________________________________________________________________________________________

Du kunde i alla fall ha ringt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0