Soligt väder, men ändå huvudvärk.

Jag har fruktansvärd huvudvärk.

Det suger med tanke på att jag ändå måste stå på jobbet och le och vara trevlig
mot diverse kunder, när jag egentligen får god lust att ge dem en rak höger.
Anledningen till denna förbannade huvudvärk är att jag inte har några linser kvar,
alltså måste jag använda mina glasögon.
Det var ca 5 år sedan jag skaffade dessa och min syn har blivit bra mycket sämre sen dess,
vilket  betyder att mina glasögon är för svaga, så mina ögon får frispel och måste
anstränga sig hela tiden för att jag ska se.

Jag måste verkligen skaffa nya glasögon med andra ord.

Jag har hittat några bågar hos synsam som jag gillar..

Laddar upp bilder senare :)


Förresten så börjar Desperate Housewifes ikväll!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Det finns inga ord för min lycka! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

house wiVes ....

/språkpolisen

2008-04-15 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0