Pubfredag, Seglördag och Cykelsöndag

Halloj!
Äntligen är blogg.se uppe igen :) Har inte kommit in på ett par dagar nu ju, men aja.
Nu är det tillbaka igen och jag är glad :)

Tänkte delge min helg med er:
I fredags så jobbade jag på som vanligt. Ganska seg dag med för lite att göra.
På lunchen fick jag därför ett ryck och gick till Elgiganten och inhandlade ett Xbox 360 och det
underbara spelet Guitar Hero 3 :) LYCKA!!
Efter jobbet var det bara att skynda sig hem för att hinna ner till den lokala pubkvällen.
Denna kväll avnjöts tillsammans med Jessica, Amanda, Mikaela och Ida.
Det var nyinvigning och stämningen var mysig :)

Lördagen blev en riktigt seg lördag. Jag gjorde inte alls mycket, och kvällen ägnade
jag, Jessica pch Josefine med att räkna ut hur lång tid det skulle ta att gå till Madrid
(ca 94 dagar om någon undrar).

Söndagen var den underbaraste på länge! Jag och Jessica invigde våra nya cyklar genom att
ta oss en tripp ner till Åkersberga och åka på cykelpicknick med Josefine.
Mysfaktor: 10 av 5

Idag är det första april. Idag får man luras! Och det ska jag göra!!!!!! moahahahahahhahahhaaaaaa

Tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: mewer

jag är lite lessen för att inte du vill bli min bloggvän:(

2008-04-02 @ 13:41:17
URL: http://amandahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0