Ett mycket roligt test :)

Lovar du att vara ärlig? Jajamensan :)

Du heter: Felice

smeknamn: Fille, Flisan
Låt just nu: Can´t be saved  på Guitar Hero :)
Om du röker: Ja
Beroende av: Nikotin.....
Vem behöver du mest just nu: Mig själv...
Vad tror folk om dig: Jag vet ärligt talat inte.
Stämmer det: Hehe, jaa du.

Vad får du oftast dina komplimanger från: Min rumpa och mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon: Jag kom tvåa i en Cheeseburgar-ätar-tävling ;)
Hur imponerar man på dig: Lägger på charmen :)

Brukar du skratta för dig själv: Ja, väldigt ofta. Och åt mig själv :)
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:  "Mmm dyrt. Men det finns alltid idioter som betalar :) sov dags nu. Natti"
Vilken är din favoritmålning: En som jag fick i 20-årspresent av mina tjejer :)
 Den beskriver mig :) kan lägga upp en bild på den sen :)
Vart bor du: Svinninge (mellan Vaxholm och Åkersberga)
Trivs du där: Som fisken i vattnet :) Lite dålig kommunikation bara :(
Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet :)
Har du haft sex idag: Näe..
Nästa mål i ditt liv: Att flytta till Indien och jobba.
Hur svarar du i mobil: Om jag ser vem som ringer svarar jag: "Aaa, hallå?" Om jag inte känner igen nummret svarar jag : "Hallå det är Felice."
Vem ringde du senast idag: Jessica
Vad sa den du prata senast med i telefon: Att hon var på jobbet och precis hade haft rast och att hon skulle ringa mig på nästa rast.
Antal sömntimmar inatt: 8

Sov du ensam: Japp :(

Tycker du om din pappa: JAG ÄLSKAR MIN PAPPA :)

Brukar du komma i tid: Japp, förutom ytterst få tillfällen. (till jobbet alltså, annars kommer jag ALLTID försent)
När mår du bra: När solen skiner och jag ock mina vänner är lediga och hittar på spännande saker :)
När blev du fotad senast: Igår.
Vanligaste färger på dina kläder: Svart, eftersom att vi måste jobba i svarta byxor..
Vad tycker du om fötter: Jag har inget emot fötter i allmänhet.
Är du smart: Jaa, det skulle jag nog vilja påstå.
Är du aktiv i skolan: Nej. Tog studenten för två år sen..
Vem/Vilka saknar du just nu: Liina, Therese, Nina, Stina. (Dom är utomlands..)

Favorit dryck på morgonen: KAFFE!!!!
När brukar du gå och lägga dig: hmm. ca 11-12
Är du blyg: Nej inte det minsta.
Sysslar du med någon sport: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev:  Ja.
Tror du på kärleken i första ögonkastet: Ja, efter alla romantiska komedier kan man ju inte göra annat ;)
Har du spytt offentligt: Japp, många gånger. haha.

Använder du stjärnor eller kajal: Kajal.  
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, Jessica, Josefine, mina tjejer och en grabb..
Är du nöjd med ditt liv: Japp.
Om inte, vad vill du ändra på: Kommer bli ännu nöjdare i Indien :)
Är du bortskämd: Ja, om jag är :)


Kommentarer
Postat av: gissa själv

"Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, Jessica, Josefine, mina tjejer och en grabb.."

man tackar man tackar

2008-04-26 @ 16:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0