Det roligaste från i Lördags.

Jag glömde helt bort att berätta detta när jag skrev igår.
När jag tänker efter så var det nog lika bra då detta kräver ett blogginlägg för sig :D

Jag och Jessica fick för oss att, sådär vid halv två, gå i Mc Driven på Hägernäs McDonalds.
Vadå, tänker ni, det är väl inget speciellt det har väl var och varannan kotte gjort i sin ungdom.
Absolut, visst är det så, men jag tror inte att varje kotte har hängt sig in, berömt McDonalds kassasystem
för att de har bilder på hamburgarna på sin touchscreen. Sedan efter detta gjort McDonaldspersonalen
så upprörd att han ställer sig och skriker:
"SOM OM JAG ENS VILL HA CHANS PÅ ER!!!!"
Hahaha, det var nämligen precis detta han skrek efter oss när vi glatt skuttade mot bilen som vi kom dit i.
Mycket nöjda blev vi. Men jag tror att han jävlades med mig just därför.
Jag fick nämligen inte min McFeast-dip som jag beställt.
Men men.
Whats a prom in the castle?

Kommentarer
Postat av: Jess

Hahahhaha åååå det var toppen :D :D :D :D

2008-04-15 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0