Bakfull av Guitar Hero?

Helgen har varit mycket trevlig!
I fredags var jag, Jessica och Amanda på skiva. Temat var disco.
Vi bestämde oss för att ta temat disco så långt det bara gick, så vi hade på oss morgonrockar,
hade ett rör treo runt halsen och hade med oss varsin kaffekopp som  vi såg till att få drinkarna
serverade i. Vi var dagen efter discot!
Det var verkligen toppen! :D
Jag kan lova att vi inte fick en enda oberörd blick vart vi än gick :)
Hittade precis en vimmelbild på detta spektakel på credd.se!!!
Självklart var vi ju offer för vimmelfotografen! Här kan ni se vad fina vi var :D

Igår blev det en ganska lugn dag. Väcktes klockan 11 av min ömma moder som sa:
"Kaffet är klart nu."
Aaaaah, tänkte jag och sträckte lite på mig.
"Ja, juste. Glömde kanske säga det men jag och pappa äker till Karlskrona nu, så du och Fabian
Får åka hem till Albin själva. Köp en present på vägen också. Hej då!"
Say what!?!?! Karlskrona?????
Min ömma moder hade då glömt att nämna att hon och far skulle åka till Karlskrona och titta på en båt.
Så jag och min bror fick själva bege oss hem till min lilla kusin (Albin) som fyllde 14.
Jaja, tänkte jag och gick upp.

Hemma hos Albin bjöds det på korv med bröd. Det var gott :) Jag och Fabian (min bror)
åt sojakorv. MUMS :)

Sen på kvällen blev det Guitar Hero med Jessica, Josefine och Mikaela :)
Det var kul! Det konstiga är att jag känner mig mer bakfull idag än igår, trots att det var nyktert igårkväll
och aspackat i fredags kväll.... hmmmmmmm.
Mycket skumt.
Jaja, ännu ett mysterium.
Man kanske bli bakfull av att spela Guitar Hero till klockan 02.47?

Hej då!



ps. kommer nog lite fler bilder från i fredags, måste bara knycka dom av Amanda och Jessica först
då jag inte hade nån kamera med mig :(
ds.




_________________________________________________________________________________________

Jag vill inte vara kvar här, jag vill tillbaka. NU!!!
image19


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag med :(
Fast inte till det där stället, där serverade dom ingen alkohol bara äckel juice!!!!!!

2008-04-06 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0