Aprillasnö ger fåragö.

Men för tillfället skiter jag i att sen snö blir bra för gräset i sommar.
Det känns som om att Gud har börjat stjäla.
Han stal våren. Fett fittigt.


Står nu på jobbet. Det är dött, som vanligt nuförtiden.

Men jag är glad ändå. För imorgon ska jag som det ser ut just nu träffa mina solna-favoriter,
Alexander och Behrouz, och spela Guitar Hero Co-up! Toppen! :)

Ikväll blir det nog lugnt. Kanske laddar upp lite bilder från Egypten, som jag tidigare lovade ;)
Bara en månad senare ;) Lite bilder från Fredagens Morgonrocks utgång kanske också kommer
man vet aldrig :)

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-09 @ 11:23:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0